تعبیر خواب ماهی – در رسوم و سنن قدیمی چینی ها، ماهی نشانی از ثروت و بخت و اقبال بوده است و این بخاطر اهمیت غذایی ماهی ها برای مردمان آن زمان بوده است. در ادامه حالات مختلفی از تعبیر خواب ماهی آورده شده است:

تعبیر خواب ماهی در آب

مشاهده ماهی در آب زلال بیانگر بدست آوردن ثروت و شانس می باشد یا اینکه نشان دهنده وضعیت ایده ال شما در زندگی است. این نوع خواب ها اصولا نوید بخش بدست اوردن مال و ثروت از منابعی ناشناخته است. اگر خانمی این خواب را مشاهده کند، تعبیر آن محدود شدن وی از سمت شوهرش می باشد.

اگر در خواب دیدید که ماهی در آب کم عمق نمی تواند شنا کند این بدان معناست که در کارهایتان دچار مشکل خواهید شد یا اینکه پیشرفتی در کارهایتان مشاهده نخواهید کرد.

اگر در خواب مشاهده کردید که ماهی از آب بیرون مانده را دوباره داخل آب انداختید این بدان معناست که در کارهایتان پیشرفت خواهید که این پیشرفت در سایه لیاقت خودتان اتفاق خواهد افتاد.

تعبیر پریدن ماهی در اکثر موارد نشانی از ثروت و خوش اقبالی هست ولی اگر مشاهده کردید که ماهی از آب پرید و روی زمین افتاد، باید درمورد کارهایی که انجام میدهید دقت کافی را داشته باشید زیرا این نوع خواب ها خبر از شکست می دهند.

تعبیر خواب ماهی مرده یا زنده

اگر در رویایتان مشاهده کردید که ماهی شما زنده است بدان معناست که سفری دریایی را تجربه خواهید کرد و اگر دیدید که ماهی مرده است، نشان دهنده این است که دچار ضرر و زیان در کارهایتان خواهید شد و باید مراقب باشید.

خوردن ماهی در خواب

اگر در خواب مشاهده کردید که ماهی دارید می خورید این بدان معناست که در روابط عاشقانه خود وضعیتی مناسب نخواهید داشت و تعبیر دیگر آن سلامتی و شادی موجود در زندگی واقعی است.

تعبیر خریدن ماهی یا هدیه گرفتن آن

خریدن ماهی در خواب نوید بخش رسیدن اثر از فامیل و آشنایان است. اگر دیدید که کسی ماهی به شما هدیده می دهد نشان از ارث رسیدن به شما یا دعوت شدن به عروسی می باشد، ماهی هدیه داده شده اگر خشک شده باشد حاکی از افزایش نعمت های شما می باشد.

تعبیر خواب ماهی گرفتن در خواب

در اکثر موارد گرفتن ماهی در خواب حکایت از مقاومت شما در برابر وسوسه ها دارد.

اگر مشاهده کردید که در یک دریاچه مشغول گرفتن ماهی هستید نشان دهنده مشکلاتی در روابط شخصی شما است.

اگر دیدید که آب بسیار زلال است و شما به راحتی می توانید مشاهده کنید که ماهی به قلاب شما گیر میکند حاکی از این است در زندگی به آنچه که می خواهید، دست خواهید یافت.

گرفتن ماهی بزرگ معمولا رسیدن به آرزو تعبیر می شود، بعنوان مثال اگر دختری در سن ازدواج آن را ببیند بدان معناست که با شوهری ثروتمند ازدواج خواهد کرد. اما اگر مردی این خواب را مشاهده کند بدان معناست که در زندگی با اتفاق های ناخوشایندی روبرو خواهد شد.

تعبیر گرفتن ماهی نیز نشان دهنده رسیدن به ثروت و خوشبختی است و هرچقدر اندازه ماهی بزرگ باشد مقدار ثروت و مال بیشتر خواهد بود.

اگر دیدید که در آب دنبال ماهی هستین تا آن را شکار کنید بدان تعبیر است که در زندگی واقعی به توانایی های خود تکیه می کنید تا موفق شوید.

تعبیر خواب سوار شدن بر ماهی

سوار شدن بر ماهی تعبیر سلامتی دارد و نوید بخش این است که شما وضعیت جسمانی بهتری را تجربه خواهید کرد.

 

دسته بندی شده در: