دیدن سگ در خواب – سگ به عنوان حیوانی باوفا شناخته می شود و همیشه نسبت به صاحب خود وفادار می باشد. از اینرو، در خواب نیز به معنای وفادرای و کنترل خود می باشد. در بعضی حالات خواب سگ نمادی از جاسوسی یا پیدا کردن ناشناخته ها می باشد زیرا این حیوان در عالم واقعی هم چنین خصوصیاتی دارند.

اگر در خواب مشاهده کردید که سگی در حضور صاحبش به شما پارس می کند بدان معناست که در زندگی کسی یا کسانی قصد دارند با زور و اجبار شما را مجبور به انجام کاری کنند و شما باید مواظب باشید.

اگر مشاهده کردید سگی به شخص دیگری پارس می کند نشان دهنده این است که شما در زندگی واقعی دچار ضرر و زیان خواهید شد.

اگر در خواب دیدید که دو سگ به یگدیگر پارس می کنند نشان دهنده اینست که کسی یا کسانی نقشه های برعلیه شما کشیده اند تا شما را به دام بیاندازند و شما باید مراقب باشید.

تعبیر خواب سگ مرده یا گم شده در خواب

دیدن سگ مرده در خواب نشانی از ضرر و زیان مالی می باشد و یا اینکه شما از لحاظ جسمانی و روحانی در شرایط سختی بوده اید و نیاز به استراحت دارید.

اگر دید که سگی از خانه شما فرار می کند نشان دهنده اینست که دچار زیان مالی خواهید شد یا اینکه شغل خود را عوض خواهید کرد.

اگر در خواب مشاهده کنید که برای سگ مرده گریه می کنید بدان معناست که بدون دلیل شغل خود را از دست خواهید داد و باید مواظب باشید. در زندگی کاری باید نقشه حساب شده ای بکشید و از اقدامات عجولانه پرهیز کنید.

اگر دیدید خانواده ای برای پیدا شدن سگ گمشده خود خوشحال هستند بدان معناست که آرزوهای شما به واقعیت تبدیل خواهد شد و سود مالی خوبی در انتظار شماست. اگر زن حامله ای این خواب را ببیند بدان معناست که زایمان خوب و راحتی خواهد داشت و نوزاد او به سلامتی متولد خواهد شد. اگر به تازگی ازدواج کرده اید و این خواب را مشاهده کنید بدان معناست که در آینده نزدیک حامله خواهد شد.

تعبیر خواب تعقیب شدن توسط سگ در خواب

اگر دید که توسط سگی تعقیب یا دنبال می شود بدان معناست که شما از چیزی که در داخل قلبتان است فرار می کنید و درعین حال نگران تاثیر منفی آن هستید.

تعقیب شدن توسط سگ در بعضی موارد نشان از مسئولیت سنگین شما در زندگی می باشد و این مسئولیت بار روانی زیادی بر روی شما دارد.

اگر دید توسط سگ شکاری تعقیب می شود بدان معناست که در زندگی در تله خواهید افتاد و نباید به حرف های دیگران براحتی باور کنید.

در بعضی موارد این تعقیب شدن تعبیر مثبتی دارد و نشان دهنده اینست که دیگران بخاطر آرامش و متانت شما، به شما اعتماد دارند.

اگر دید سگی وحشی به سمت شما حمله می کند نشان دهنده اینست که نظرات شما متفاوت از نظرات دوست یا دوستان شماست و آنها ممکن است به شما خیانت بکنند پس باید به طرز مناسبی این وضعیت را مدیریت بکنید.

اگر دیدید سگی بصورت دوستانه به شما نزدیک می شود نشان دهنده اینست که در زندگی واقعی روابط خوبی با دوستان و نزدیکان خود دارید.

تعبیر خواب گاز گرفته شدن توسط سگ در خواب

اگر در خواب دید که توسط سگی گاز گرفته شده اید بدان معناست که زیان مالی خواهید دید یا توسط دوستی مورد خیانت قرار خواهید گرفت.

اگر مشاهده کردید توسط سگی وحشی گاز گرفته شده اید یعنی اینکه در محل کار یا خانه کسی یا کسانی خصومتی با شما دارند و خودتان را سردرگم یا درمانده حس می کنید.

اگر در خواب دید که توسط سگی گاز گرفته شدید و جای زخم بر روی بدنتان ماند بدان معناست که چیزی یا کسی صدمه ای به شما خواهد زد و بار روانی آن شما را اذیت خواهد کرد

اگر در خواب مشاهده کردید که سگی دستتان را گاز می گیرد بدان تعبیر است که عاملی باعث عقب ماندگی شما در زندگی است و این عامل خارجی می باشد.

اگر مشاهده کردید سگی بصورت پی در پی شما را گاز می گیرد بدان معناست که شما شخص دیگری را بخاطر دلایلی مانند نداشتن تفاهم اذیت کرده اید و یا اینکه اشخاص کوته فکر شما را با حرفایشان اذیت می کنند.

تعبیر خواب گاز گرفتن سگی یا سایر حیوانات توسط سگی دیگر

اگر در خواب دیدید سگی یک سگ دیگری را گاز می گیرد نشان دهنده اینست که با شخی دیگر بحث و جدل خواهید داشت یا اینکه دچار زیان خواهید شد.

اگر مشاهده کردید که سگی یک ماهی را گاز می گیرد نشان دهنده اینست که در زندگی شانس به شما رو خواهد کرد و ثروت خوبی بدست خواهید آورد.

دیدن گاز گرفته شدن ماری توسط یک سگ نیز حاکی از شانس و اقبال خوب در زندگی دارد.

تعبیر خواب نگهداری یا کشتن سگی در خواب

اگر در رویا مشاهده کردید که سگی گران قیمت را نگهداری می کنید بدان معناست که درآمد ثابتی خواهید داشت.

اگر در خواب مشاهده کردید که تعداد زیادی سگ نگهداری می کنید بدان معناست که شما در حفظ ثروت و مال و اموال خود دچار دردسر شده اید.

مشاهده گاز گرفتن سگی در خواب بدان تعبیر است که بخاطر اشتباه شما، شخصی در وفادرای شما شک خواهد کرد.

اگر دیدید که در خواب سگی را کشته اید بدان معناست که به کسی خیانت خواهید کرد.

اگر این خواب را درمورد دوست خود ببینید، ببینید که سگی را می کشد بدان معنیست که در زندگی به شخصی خیانت می کند.

دسته بندی شده در: