پیشگویی سال 1403 + پیشگویی سال 2024 به معنای پیش بینی رویدادها و روند های مختلف در سال آینده است. این پیشگویی ها ممکن است در زمینه های مختلفی از جمله سیاست، اقتصاد، فرهنگ، علم و فناوری، ورزش و غیره صورت گیرد.

 

برای داشتن پیشگویی دقیق درباره سال آینده، معمولاً باید داده ها و اطلاعات موجود را بررسی کرده و الگوها و روندها را تحلیل کرد. همچنین، تجربیات قبلی و دانش در مورد رویدادها و روندهای مشابه در گذشته نیز می تواند به پیشگویی های موفق کمک کند.

 

با این حال، همیشه باید به خاطر داشت که پیشگویی سال 1403 تنها حدس و گمانه زنی هستند و نمی توانند به صورت قطعی و قاطعانه رویدادهای آینده را پیش بینی کنند.

 

پیشگویی سال 1403 + پیشگویی سال 2024 + جدیدترین پیشگویی سال 2024 – 1403

 

یکی از مشهورترین پیشگویی‌ سال 2024 این است که مدار زمین به نحوی تغییر می‌کند. یکی از ترسناک‌ترین پیش‌بینی‌های درباره سال 2024 ، پیشگویی در مورد ملاقات انسان‌ها با آدم فضایی‌هاست که از فضا به جهان سفر خواهند کرد. البته این ملاقات بسیار ترسناک است و در صورت تحقق یافتن، منجر به مرگ میلیون‌ها انسان می‌شود.

 

 

مشخص نیست که معنای این پیشگویی چیست اما در صورتی که چنین اتفاقی رخ دهد، اثرات ویرانگری خواهد داشت. کره زمین در رقص کهکشانی در تعادلی خوب قرار دارد و حتی ذره ای تغییر در این تعادل می‌تواند تغییرات آب و هوایی ویرانگری در پی داشته باشد.

 

حتی ذره ای نزدیک تر شدن به خورشید نیز باعث گرم شدن شدید زمین خواهد شد. یخچال‌های قطبی آب شده، سطح آب دریاها بالا آمده و حیات روی کره زمین در معرض تهدید قرار خواهد گرفت. در طرف مقابل، کمی دور شدن از خورشید باعث ورود جهان به عصر یخبندان، ساعات تاریکی بیشتر و هرج و مرج در طبیعت خواهد شد.

 

 

 

ملاقات با آدم فضایی‌ها

یکی از ترسناک‌ترین پیش بینی‌های باباونگا درباره سال 2024 ، پیشگویی باباونگا، در مورد ملاقات انسان‌ها با آدم فضایی هاست که از فضا به جهان سفر خواهند کرد. البته این ملاقات از دید بابا ونگا بسیار ترسناک است و در صورت تحقق یافتن، منجر به مرگ میلیون‌ها انسان می‌شود.

 

نوزادان آزمایشگاهی

طبق پیش‌بینی‌های ونگا، فرزندان انسان‌ها در سال 2024 در آزمایشگاه‌ها رشد خواهند کرد. با پیشرفت‌های مداوم در علم، مفهوم نوزادان آزمایشگاهی می‌تواند به واقعیت تبدیل شود. جالب است که ونگا معتقد بود والدین در سال ۲۰۲۳ می‌توانند درباره رنگ پوست یا سایر ویژگی‌های ظاهری فرزند خود تصمیم بگیرند.

 

طوفان خورشیدی

طبق پیش بینی‌های بابا ونگا، در سال 2024 باید منتظر یک طوفان خورشیدی باشیم، اما نه یک طوفان خورشیدی معمولی، بلکه طوفانی در مقیاس بسیار بزرگ است، در حدی بزرگ که جهان آفرینش تا کنون به خود ندیده است.

 

انفجار هسته‌ای

شاید اغراق نباشد اگر بگوییم که ترسناک‌ترین پیش بینی باباونگا درباره انفجارهسته‌ای است. می‌دانیم که در طول سال جاری میلادی، اوکراین و روسیه، درگیر جنگی تمام عیار شده اند و حتی شایعاتی درباره حمله هسته‌ای مطرح می‌شود، اما بین پیش بینی‌های باباونگا، به احتمال جنگ هسته‌ای یا انفجار یک نیروگاه هسته‌ای اشاره شده است.

 

سلاح‌های زیستی

باباونگا، مدعی شده است که در سال 2024 یک کشور ابرقدرت، شروع به آزمایش سلاح‌های زیستی روی مردم می‌کند، او گفته که این آزمایش‌ها منجر به مرگ هزاران نفر خواهد شد.

 

پاپ جدید

یکی از پیش‌بینی‌های نوستراداموس برای سال آینده این است که پاپ جدیدی جای پاپ فرانسیس را خواهد گرفت.

به گفته پیشگوی فرانسوی، پاپ فرانسیس آخرین پاپ واقعی خواهد بود و کشیشی که جایش را خواهد گرفت، یک رسوایی به بار خواهد آورد.

 

 آتش کیهانی

نوستراداموس پیش‌بینی کرده وقوع یک «آتش کیهانی بر فراز عمارت سلطنتی» را کرده است.

برخی آن را اینگونه تعبیر کرده‌اند که از خاکستر تمدن بشری، یک نظم جدید جهانی پدید خواهد آمد. اما برخی هم معتقدند که این پیشگویی به پایان دنیا یا آغاز یک نظم جدید جهانی اشاره دارد.

 

گرمایش زمین

نوستراداموس پیش بینی کرده دمای زمین بیشتر خواهد شد و سطح آب دریاها به میزان غیرمنتظره ای افزایش خواهد یافت.

او نوشته: «همچون خورشید، سرها از دریای درخشان خواهد سوخت: ماهیان دریای سیاه خواهند جوشید.»

 

نظم نوین جهانی

نوستراداموس در نوشته های خود درباره اتحاد جدید دو قدرت بزرگ صحبت کرده است.

او گفته این اتحاد جدی میان یک مرد قدرتمند و یک مرد ضعیف، یا یک رهبر مرد و یک رهبر زن خواهد بود.

از قرار معلوم این اتحاد خوب پیش خواهد رفت اما متأسفانه آثار مثبت آن دوام چندانی نخواهد داشت.

 

پیشگویی سال 1403

 

دسته بندی شده در: