آیسان اسلامی بلاگر و چهره معروف اینستاگرامی میباشد که به تازگی مشهور شده و در حال حاضر تحت مدیریت رادیو جوان مشغول خوانندگی می باشد.

 

او اولین آهنگ خود را به نام پسر شاه منتشر کرده است. ایسان اسلامی هم اکنون مدیر شرکت چلندر هوم در هیوستون ایالت تگزاس است.

 

ایسان اسلامی با نام کامل آیسان اسلامی چلندر متولد سال ۱۳۶۸ در روستای چلندر مازندران می باشد. او در حال حاضر در آمریکا زندگی میکند و زاده روستای چلندر نوشهر مازندران هست

 

آیسان اسلامی + معرفی شغل آیسان اسلامی + عکس و بیوگرافی آیسان اسلامی

 

"</p

 

بیوگرافی آیسان اسلامی

ایسان اسلامی متولد سال ۱۳۶۸ در یکی از بلاگرها و چهره های اینستاگرامی است که در امریکا زندگی می کند و به گفته خودش ۳۰ سال است که پدر و مادرش را ندیده است و از نوجوانی تنها زندگی کرده است.

 

"</p

 

او با به اشتراک گذاشتن زندگی روزمره خود سعی می کند تا بین خود و فالورهایش تعامل ایجاد کند

 

"</p

 

شغل آیسان اسلامی

گفته می شود یکی از شغل های او بازسازی و ساخت و ساز ملک می باشد. و شرکت “چلندر هوم” واقع در هیوستون تگزاس به مدیریت “ایسان اسلامی” و “ آرش درویش” اداره می شود

 

"</p

 

ایسان اسلامی به دلیل انتشار محتواهای متفاوت در صفحه اینستاگرام خود وعکس‌های منتشر شده در پست‌های خود، در اینستاگرام مورد توجه قرار گرفته است

 

"</p

 

اینستاگرام آیسان اسلامی

صفحه اینستاگرام ایسان اسلامی در مدت 6 ماه به یک میلیون فالوور رسید و هم اکنون در زمان انتشار این مقاله او بالای 3 میلیون فالوور دارد.

 

"</p

 

از دلایل معروفیت او در اینستاگرام می توان به سبک زندگی لاکچری او، صراحت کلام او و همچنین انتشار تصاویر و ویدیوهای خود از سبک زندگی در کشور آمریکا نام برد

 

پدر ایسان اسلامی نامش قدیر است. او اظهار می‌کند که رابطه خوبی با مادرش نداشته و برای ۳۰ سال از او بی خبر بوده است.

 

سبک زندگی او قابل تحسین است؛ او ورزش می‌کند و گاهی با خودروهای لوکس خود در آمریکا سفرهایی می‌کند. همچنین او حدود ۱۰ سال است که به آمریکا مهاجرت کرده است.

 

عکس های جدید آیسان اسلامی

"</p

 

درباره ایسان اسلامی، یکی از حاشیه‌هایی که پدید آمده است، شایعاتی درباره او به عنوان نوه شاه وجود دارد. با این حال، باید بیان کرد که این شایعات تنها شوخی‌ها و دیدگاههای برخی طرفداران او هستند و هیچ اساس واقعیتی ندارند.

 

ایسان اسلامی هیچگونه نسبتی به خاندان شاه ندارد و این ادعاها صرفاً به عنوان شوخی‌های دوستانه مطرح شده‌اند. همچنین، ایسان اسلامی در چندین مناسبت بیان کرده است که این حرف‌ها تنها جنبه شوخی دارند.

 

ایسان اسلامی

دسته بندی شده در: